:: ECONOMY :: Conference 2018 :: World of Economic Science. Issue 1 (27.02.2018) :: ECONOMY :: Conference 2018 :: World of Economic Science. Issue 1 (27.02.2018)
:: ECONOMY :: Conference 2018 :: World of Economic Science. Issue 1 (27.02.2018)
 
UA  PL  EN
         

World of scientific research. Issue 48

Date of conference

26 January 2026

Remaining time to start conference 30



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-8] з 8 Pages: 1 
 
МАРКЕТИНГ В УКРАЇНСЬКОМУ ФУТБОЛІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
08.02.2018 18:15
 
 
ПОРТРЕТИ ПОКУПЦІВ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ РІЗНИХ КЛАСІВ, ТИПІВ КУЗОВА ТА ЦІНОВИХ СЕГМЕНТІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Даниленко Євген Сергійович, аспірант, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
28.02.2018 12:56
 
 
НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[2. Management. Marketing;]
Author: Дубина Віталій Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
02.02.2018 13:08
 
 
МАРКЕТИНГ ЯК УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА НАДІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ НА РИНКУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Дубина Віталій Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
02.02.2018 13:07
 
 
 
ЯК ВПЛИВАЮТЬ НА ІННОВАЦІЙНУ СПРИЯТЛИВІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[2. Management. Marketing;]
Author: Дюжев Віктор Геннадійович, доктор економічних наук, професор кафедри організації виробництва і управління персоналом, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Бойченко Олег Iгорович, аспірант, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
04.01.2018 15:53
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ КОРИСНОСТІ НАУКОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПІВПРАЦІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Лісовська Лідія Степанівна, кандидат економічних наук, НУ «Львівська політехніка»; Теребух Андрій Андрійович, доктор економічних наук, НУ «Львівська політехніка»
28.02.2018 11:31
 
 
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ З ВРАХУВАННЯМ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
28.02.2018 15:37
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА
[2. Management. Marketing;]
Author: Ситник Галина Михайлівна, викладач–методист, спеціаліст вищої категорії ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний коледж ім. Є.Храпливого»
28.02.2018 15:48
 
It is shown [1-8] з 8 Pages: 1 



© 2010-2025 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.200 сек. / Mysql: 1919 (0.171 сек.)