:: ECONOMY :: Conference 2020 :: World of Economic Science. Issue 21 (26.03.2020) :: ECONOMY :: Conference 2020 :: World of Economic Science. Issue 21 (26.03.2020)
:: ECONOMY :: Conference 2020 :: World of Economic Science. Issue 21 (26.03.2020)
 
UA  PL  EN
         

World of scientific research. Issue 48

Date of conference

26 January 2026

Remaining time to start conference 30



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-6] з 6 Pages: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гальцева Олена Михайлівна, студент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
25.03.2020 13:01
 
 
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Філоненко Єлизавета Олександрівна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
24.03.2020 15:16
 
 
UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
[2. Management. Marketing;]
Author: Леськова Світлана Василівна, викладач кафедри маркетингу і менеджменту, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
24.03.2020 15:22
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
[2. Management. Marketing;]
Author: Папоян Арутюн Мікаелі, кафедра маркетингу, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
25.03.2020 13:12
 
 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Смовженко Тамара Степанівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Iнститут банківських технологій та бізнесу ДВНЗ «Університет банківської справи»; Коркуна Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельного ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського; Цільник Олег Ярославович, директор приватного підприємства «Укрзахідпостач»
27.03.2020 14:33
 
 
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Цурська Богдана Григорівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту
26.03.2020 14:32
 
It is shown [1-6] з 6 Pages: 1 



© 2010-2025 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.191 сек. / Mysql: 1919 (0.158 сек.)