:: ECONOMY :: Конференції 2025 :: Світ наукових досліджень. Випуск 46 (20-21.11.2025) :: ECONOMY :: Конференції 2025 :: Світ наукових досліджень. Випуск 46 (20-21.11.2025)
:: ECONOMY :: Конференції 2025 :: Світ наукових досліджень. Випуск 46 (20-21.11.2025)
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 48

Термін подання матеріалів

26 січня 2026

До початку конференції залишилось днів 30



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

4. Психологічні науки;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL PROBLEMS OF MODERN PSYCHOLOGY: UKRAINIAN CONTEXT
[4. Психологічні науки;]
Автор: Eduard Tiberiiovych Solomka, Candidate of Psychological Sciences, State Higher Educational Establishment "Uzhhorod National University"
19.11.2025 21:43
 
 
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ БЕЗПЕЧНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ВИРОБНИЧОМУ КОЛЕКТИВІ
[4. Психологічні науки;]
Автор: Кожумняка Ілля Владиславович, магістрант спеціальності 053 «Психологія», Дніпровський гуманітарний університет
17.11.2025 13:34
 
 
ЦІННІСНО-РОЛЬОВІ ЧИННИКИ РЕГУЛЯЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ УСПІШНОСТІ В УМОВАХ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
[4. Психологічні науки;]
Автор: Панчук Наталія Петрівна, кандидат психологічних наук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Калюжна Ірина Володимирівна, магістрантка, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
19.11.2025 12:17
 
 
МАНІПУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РЕКЛАМІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЛЮДИНУ
[4. Психологічні науки;]
Автор: Стамат Вікторія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, бізнесу та адміністрування, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна; Сологуб Любов Олександрівна, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
20.11.2025 12:47
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.262 сек. / Mysql: 1919 (0.233 сек.)